שעון נוכחות אינטרנטי הינו שעון אשר מאפשר לדווח נוכחות של עובדים בכל זמן ומכל מקום, ללא תלות במיקומו של העובד ו/או בשעון נוכחות פיזי.

אין צורך להטמיע תוכנת נוכחות על גבי מערכת המחשוב בעסק שלך, אין צורך להתקין שעון עובדים על גבי הקיר בעסק ואין צורך להעביר את הנתונים מהשעון לתוכנה. במערכת שלנו המעסיק מקבל שמות משתמשים וסיסמאות וקדימה לעבודה !

הטמעת תוכנת נוכחות דורשת מהמעסיק להתאים את מערכת המחשוב הקיימת בעסקו לדרישות שונות ויקרות על מנת לעבוד עם תוכנת נוכחות, להתקין פיזית שעון עובדים מכני, לרכוש כרטיסי נוכחות הנוטים להיאבד ולהישבר ובנוסף עליו לדאוג לשרות אחזקה ותיקונים של שעון עובדים פיזי.

אתר מוצלח הוא אתר שמעריך מספר קריטריונים ואחד החשובים ביותר של תקנים אלו היא הקלות של השימוש באתר וגישה לתכנים שלה ללא קושי. דיווח הנוכחות במערכת טרקיורס הינו פשוט ביותר: נכנסים לאתר, רושמים את האימייל והסיסמא ולוחצים על כפתור כניסה או יציאה בהתאם למקרה. בנוסף, ניתן לדווח נוכחות בצורה פשוטה באמצעות אפליקצית Trackurs ו/או אפליקציית ManagersTrack ובקרוב באמצעות הודעת סמס או באמצעות הטלפון.

לרישום חברה חדשה לחץ כאן.